חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דירוג תחום ההגבלים העסקיים בישראל לשנת 2014 בידי מדריך דירוג בינלאומי

Global Competition Reviewמדריך הדירוג הבינלאומי GCR, פרסם את דירוג משרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום ההגבלים העסקים. תחום ההגבלים העסקיים הינו תחום ההולך וצובר תאוצה בישראל, על רקע חוק הריכוזיות, אפשרות לפירוק פירמידות, וכמובן – מעורבות הולכת וגוברת של הרגולטורים השונים בתחום.

מדריך הדירוג (GCR – Global Competition Review) הינו מדריך דירוג בינלאומי מוביל המספק ניתוח נרחב של שוק ההגבלים העסקים. בכל שנה אוספים נציגי המדריך מידע עדכני ורלוונטי על משרדי עוה"ד השונים בתחום, ולאחר שכלול קריטריונים רבים מחולקים המשרדים לשלוש קבוצות איכות.

וללא שהיות, נעבור לדירוג מדריך GCR לשנה זו:

קבוצת הדירוג ה- #1

בדירוג הראשון צוינו 4 משרדים בלבד כמובילי תחום ההגבלים העסקיים בישראל:

  • פישר בכר חן וול אוריון ושות'
  • תדמור ושות'
  • וינשטוק זקלר ושות'
  • אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות'

משרד פישר בכר חן וול אוריון ושות' המדריך מציין את פעילותו הענפה של משרד הן מול חברות פנים ישראליות והן מול חברות בינלאומיות ומזכיר את שמותיהם של רובי בכר, טל אייל בוגר, טליה סולמון ותמר תורג'מן-קדם כמובילי מחלקת ההגבלים העסקיים.

המדריך מפרט את פעילות המשרד ומדגיש את הצטרפותה של Google כלקוח חדש, וכן את ייצוג תנובה הן בתביעה ייצוגית רחבת היקף בסכום של מיליארד ₪ והן בתביעה בנושא העלאת מחירי הקוטג'.

בנוסף, המדריך מציין את פעילות המשרד מול בנק דיסקונט, סונול וכן מאפיית ברגמן אותם המשרד ייצג בשלל עסקאות. בנוגע לקהל הלקוחות הבינלאומיים של המשרד ציין המדריך חברות ענק לרבות Intel ו- Johnson & Johnson.

משרד תדמור ושות' המדריך מדרג את המשרד כמוביל בתחום ההגבלים העסקיים. מבין מובילי המחלקה, המדריך מציין את שמם של דוד תדמור, שי בקל, דויד גדעוני ואיתי פלדור. המדריך מפרט את ייצוג הבנק הישראלי הבינלאומי וכן את ייצוג הלקוחות מתחום ההגבלים העסקיים הפלילים בסקטור המים והנדל"ן.

המדריך משבח את היכולות של המשרד בהנפקת אישורים ובניהול עסקאות רחבות היקף לרבות: רכישת Dell על ידי Silver Lake, רכישת Kodak ע"יBlack Stone  וכן הובלת מיזוג באישור מהיר בין Korean Air  ל- Czech Airlines. המדריך ציין את ייצוג קבוצת עזריאלי במשק הישראלי.

משרד וינשטוק זקלר ושות' המדריך ציין לחיוב את גדילת היקף המשרד וכן פירט את שמותיהם של ניב זקלר, עופר ארגוב וערן זק כמובילי מחלקת ההגבלים העסקיים. המדריך פירט את ייצוג חברות הענק בשוק המזון לרבות שטראוס, ייצוג חברת גז מובילה, איגוד הבונים הישראלי וכן ייצוג איגוד התעשיות האלקטרוניות והתוכנה בישראל.

בתחום המיזוגים, ציין המדריך הליכי משא ומתן מורכבים במיזוג בין חברות הסלולר פלאפון ומירס, והדגיש את ישוב המחלוקת בין שתי מפעילות אוטובוסים מרכזיות. בנוסף ציין שירותי הייעוץ עבור חברות מובילות לרבות בזק וחיפה כימיקלים.

קבוצת הדירוג ה- #2

בקבוצת הדירוג השנייה תחת הכותרת "מומלצים ביותר" מדרג מדריך GCR חמישה משרדים:

  • אפשטיין חומסקי אסנת ושות' & גילת קנולר ושות'
  • גרוס קלינהנדלר חודק הלוי גרינברג ושות'
  • לפידות מלכיאור אברמוביץ ושות'
  • רון גזית רוטנברג ושות'
  • ש הורוביץ ושות'

מתוך משרדים אלו מפורטת פעילותם בשנה החולפת של שלושה משרדים:

משרד אפשטיין חומסקי אסנת ושות' & גילת קנולר ושות' המדריך ציין את מובילי מחלקת ההגבלים העסקיים – איתן אפשטיין, תמר דולב-גריין ומזור מצקביץ. מתוך פעילותו הענפה של המשרד פירט המדריך את תחומי הייעוץ והייצוג הניתן ל-  Master Card, Toshiba וחברת הובלה אווירית – Swissport .

המדריך פירט את פעילות המשרד בתחום ההגבלים העסקיים הפליליים לרבות לחברות ביטוח, אפייה, מטאורולוגיה ותעשיית המים.

משרד לפידות מלכיאור אברמוביץ ושות' המדריך מציין את זיו אברמוביץ המוביל את פעילות המשרד בתחום ההגבלים העסקיים. המדריך מפרט את עבודת המשרד בתחום המיזוגים לרבות ייעוץ לחברות ישראליות ולחברות בינלאומיות לרבות רכישת Cibus Business Meals על ידי France’s Sodex  וכן מכירת Office Depot  לקבוצת Malka Retail.

בנוסף, מציין המדריך את טיפול המשרד בחקירות פליליות רחבות היקף, וכן ייעוץ הניתן לחברות מובילות במשק הישראלי כגון סלקום, חברת חוגלה קמברלי וכן ללשכת עורכי הדין בישראל.

משרד ש הורוביץ המשרד צוין כבעל המחלקה הוותיקה ביותר בתחום ההגבלים העסקיים בישראל בהובלת חגי דורון, פנינה שפר ואסף רנטסלר. המדריך מפרט כי 2013 בלטה בכניסת לקוחות חדשים למשרד לרבות חברות הענק Amazon, LadBrokes  ו Samsung.

בתחום המיזוגים המדריך מציין את רכישת AIG Israel על ידי AIG העולמית וכן עסקת ענק בשווי 1.2 מיליארד דולר ברכישת Koch על ידי Guardian . בנוסף המדריך מדגיש את פעילות הליטיגציה במשרד אשר כללה ייצוג חברות בינלאומיות מובילות לרבות British Airways .

new law firmקבוצת הדירוג ה- #3

בקבוצת הדירוג השלישית תחת הכותרת "מומלצים", דירג מדריך GCR שלושה משרדים:

  • הרצוג פוקס נאמן
  • מיתר ליקוורניק גבע לשם טל
  • יורם ל. כהן אשלגי אשל

מתוך משרדים אלו מפורטת פעילותם בשנה החולפת של שני המשרדים הבאים:

משרד הרצוג פוקס נאמן הוגדר כמחזיק במחלקה בעלת נוכחות מרשימה בתחום ההגבלים העסקים בישראל בהובלתו של בועז גולן.

המדריך פירט את תחום המיזוגים במשרד לרבות ייעוץ ל- Heinz  אשר נרכשה על ידי NDS בסכום של 28 מיליון דולר, וכן רכישת האחזקות העיקריות של IDB על ידי חברת Industries Holding. בתחום הליטיגציה צוינה פעילותו של המשרד מול חברת החשמל בישראל.

משרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל המדריך ציין כי מחלקת ההגבלים העסקיים בהובלת מיכאל הלפרין גדלה בצורה משמעותית. המדריך פירט את פעילות המשרד בתחום המיזוגים לרבות ייעוץ לחברת הדפסה בתלת מימד אשר ביצעה רכישה בשווי של 3 מיליארד דולר.

בנוסף המדריך מפרט את ייצוג חברת תנובה בשתי חקירות פליליות רחבות היקף וכן ייצוג חברת האנרגיה Areva. בנוסף מפרט המדריך את פעילות המשרד מול חברות ישראליות בדגש על ייעוץ הניתן לאל-על בנושא ההתמודדות עם חוק השמים הפתוחים.

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין