חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום עיון בלשכת עורכי הדין בהשתתפות משרד רובוס – הקמת משרד עורכי דין

משרד Robus שמח להשתתף ביום עיון בנושא הקמת משרד עורכי דין, שהתקיים ביום חמישי, 8/11/2012 בבית לשכת עורכי הדין.

יום העיון עסק בנושא- הקמת משרד עורכי דין – משלב הרעיון ועד לקבלת הלקוח הראשון. במסגרת יום העיון, העביר עו”ד זהר פישר הרצאה בנושא קידום ומיתוג עורכי דין ברשת האינטרנט. להלן לשון ההזמנה המלאה

לשכת עורכי הדין בישראל מזמינה ליום עיון (8/11/2012) בנושא: הקמת משרד עורכי דין – משלב הרעיון ועד לקבלת הלקוח הראשון.

מנחה: עו"ד לירן יגודה, יו"ר ועדת צעירים לצד ראש לשכת עורכי הדין

16:45 – התכנסות

17:00 – דברי פתיחה, עו"ד משה טייב, סגן ראש לשכת עורכי הדין בישראל

17:10 – מיתוג ושיווק משרד עורכי דין, עו"ד מעיין נווה

18:00 – כיצד לקבוע ולגבות שכר טרחה וכיצד לנסח הסכם שכר טרחה, עו"ד אלי לוטן, משרד אלי לוטן

18:45 – הפסקה וכיבוד קל

19:00 – קידום ומיתוג עורכי דין ברשת האינטרנט, עו"ד זהר פישר, מנכ"ל Robus משרד יעוץ אסטרטגי לתחום ה- Legal Marketing

19:45 – הקמת משרד – על הקשיים וההצלחות שבדרך, עו"ד ששי גז, משרד עו"ד ששי גז

כנס הקמת משרד עורכי דין - רעיון ועד הלקוח - זהר פישר

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

לוגו המשרד – סימן ההיכר הראשוני שלך

בשוק תחרותי ועמוס כדוגמת שוק עריכת הדין הישראלי, משרדי עו"ד תרים בתכיפות אחר אמצעים ודרכים שיסייעו להם בגיוס לקוחות חדשים. אחת מן הדרכים להעלאת ערכו של המשרד מתבצעת באמצעות, תאמינו או לא, הלוגו של המשרד. בפוסט זה ננסה להסביר ולהדגים את ערכו של לוגו משרדי, ועל האופן בו הוא עשוי לסייע לגייס לקוחות חדשים ובמקביל לשקף את חזונו, ערכיו ואופיו של משרד עו"ד.

קרא עוד

הצדדים הנסתרים של מיזוגים בשוק המשפטי

מיזוג בין משרדי עורכי-דין הוא ללא ספק ה- 'טרנד' המשמעותי ביותר (והמסוקר ביותר) בסקטור המשפטי, בעיקר מאז משבר הקורונה. מיזוגים ופיצולים בין משרדי עורכי-דין התרחשו מאז ומתמיד ובעצימות משתנה, אולם משבר הקורונה – שהביא לשינויים משמעותיים רבים בעולם משרדי עורכי הדין – גרמו בין היתר להאצה של תהליכי מיזוג.

קרא עוד