חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השתלמות פיתוח עסקי למשרדי עורכי-דין בריכוז אקדמי של משרד רובוס

אנו גאים לעדכן כי במרכז למשפט מסחרי של הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת בר-אילן תערך בסמסטר האביב השתלמות עומק בנושא פיתוח עסקי למשרדי עורכי דין (Legal Marketing) בריכוזו האקדמי של עו"ד זהר פישר, מנכ"ל משרד Robus.

ההשתלמות תעסוק במגוון נושאים הנוגעים בפיתוח עסקי למשרדי עו"ד- יחסי ציבור, יעוץ ארגוני, אינטרנט ורשתות חברתיות, ניהול המשאב האנושי, השמה, כנסים, תכנוני מס ועוד. בנוסף, תתקיים הרצאה של ראש המרכז לאתיקה ואחריות מקצועית, וכן פאנל מנהלי הפיתוח העסקי של משרדי עוה"ד הגדולים בישראל.

* לרישום להשתלמות הפיתוח העסקי באוניברסיטת בר אילן- הקליקו כאן למרכז למשפט מסחרי


תוכנית ההשתלמות: פיתוח עסקי למשרדי עורכי דין

מרכז אקדמי: עו"ד זהר פישר, מנכ"ל Robus, משרד ייעוץ אסטרטגי לתחום ה- Legal Marketing, ימי שלישי, בין התאריכים 29.5.12-13.3.12, בין השעות 20:00-16:30 (40 שעות)

מטרת הקורס: בסביבה תחרותית ובשוק גלובאלי מתוחכם, הפיתוח העסקי נפוץ בכל חברה עסקית. ברוב החברות המסחריות כיום קיים איש מקצוע שתפקידו פיתוח הפעילות העסקית של החברה, העונה לשם מנהל מוצר, מנהל שיווק, סמנכ"ל פיתוח עסקי או מנהל מותג.

דווקא במגזר עורכי הדין, על אף התחרות העזה על כל לקוח והשוק הרווי כל כך, המילים 'שיווק' או 'מיתוג' אינן תופסות את המקום הראוי להן.

למעשה רק לאחרונה, החל הפיתוח העסקי, או בשמו המקצועי- Legal Marketing, לחדור לסקטור עורכי הדין. נדמה כי ההתאוששות מהמשבר הכלכלי העולמי הביאו את עורכי הדין לאמץ ולקדם כלים חדשים בתחום הפיתוח העסקי, בין היתר תוך דגש על סוגיית המיתוג של המשרדים והשותפים, כניסה למדריכי דירוג, כנסים והשתלמויות, שימוש במשרדי יחסי ציבור, פרסום במדיות שונות וכמובן נושא הניראוּת באינטרנט. יש מקום לשיווק, שיווק ועוד שיווק, במצב בו היעילות של כלי השיווק והפרסום המסורתיים הולכת ויורדת, שיטת הפה לאוזן מאבדת ממעמדה, והמיקוד מופנה לכלים חדשים.

מטרת ההשתלמות היא לחשוף את תחום הפיתוח העסקי למשרדי עו"ד (Legal Marketing) בפני ציבור עורכי הדין ומשרדי עורכי הדין בישראל. פירמות גדולות בצד משרדי נישה ובוטיק עוסקים בשימור לקוחות קיימים ובגיוס לקוחות חדשים כל העת. על מנת לעשות זאת בשוק התחרותי והרווי שבישראל, יש להצטייד בהבנת התחום ולאמץ כלים מתחום הפיתוח העסקי, השיווק והמיתוג לעורכי דין. בהשתלמות ייסקרו תחום האינטרנט, אתיקה, כנסים, רשתות חברתיות, מדריכי דירוג, כנסים, השתלמויות, יחסי ציבור ועוד – כל אלה מהווים חלק חשוב ומרכזי מארגז הכלים לפיתוח ולשיווק משרדי עו"ד.

ההשתלמות מיועדת לכלל אוכלוסיית עורכי הדין, שותפים או שכירים, חברים במשרדים גדולים, בינוניים ומשרדי בוטיק, ואף לעורכי דין העובדים לבדם.

תוכנית  הקורס:

13.3.12: פיתוח עסקי למשרדי עו"ד – מבוא כללי- עו"ד זהר פישר, מנכ"ל משרד Robus, משרד ייעוץ אסטרטגי לתחום ה- Legal Marketing.

יחסי ציבור למשרדי עו"ד- מר ליאור רוטברט, שותף במשרד SPOT, משרד יחסי ציבור המתמחה בשוק עורכי הדין.

20.3.12: ניהול ארגוני של משרדי עורכי דין- גב' ליאורה לבנשטיין, יועצת ארגונית, "אנשי מפתח" – ייעוץ לעורכי דין.

מדריכי הדירוג של עורכי הדין בישראל ובעולם – עולם לא נודע- עו"ד זהר פישר, מנכ"ל משרד Robus, משרד ייעוץ אסטרטגי לתחום ה- Legal Marketing.

27.3.12: סדנה: מדידה כלכלית תמחיר ושכר טרחה במשרד עורכי-דין- עו"ד דודי זלמנוביץ', מנכ"ל חברת GlawBAL המתמחה בשיפור ביצועים, ייעוץ, מיזוגים והשמה בסקטור המשפטי.

17.4.12: שיווק עורכי דין במדיה חברתית ורשתות חברתיות- עו"ד סער סיקלאי, מתמחה במשפט האינטרנט ורשתות חברתיות, מייעץ לעורכי דין וארגונים משפטיים בהקמת תשתית אפקטיבית במדיה חברתית.

"גוגליזציה" של משרדי עו"ד – עקרונות מפתח בניהול המשאב האנושי במשרד עו"ד- עו"ד ניצן ליבוביץ, מומחה במשפט מסחרי, עסקאות בינלאומיות, ניהול מו"מ, אימון וליווי עסקי.

24.4.12: פיתוח עסקי במשרדי עריכת דין – עשה זאת בעצמך (בשילוב פאנל משרדי עו"ד הגדולים בישראל)- מר עידן נישליס, Business Development Manager במשרד הרצוג פוקס נאמן.

השמה למשרדי עו"ד בשנות האלפיים- עו"ד שחר ביאליק, מנכ"ל מחשבות השמה חכמה.

1.5.12: ניהול משברים תקשורתיים בתיקים משפטיים- עו"ד בני כהן, שותף בחברת רימון-כהן-שינקמן, משרד לייעוץ אסטרטגי-תקשורתי המתמחה בניהול משברים ומאבקים ציבוריים.

הגודל לא קובע – על פיתוח עסקי למשרדים קטנים- עו"ד אריאל דובינסקי, משרד אריאל דובינסקי ושות', המתמחה בקניין רוחני.

8.5.12: סדנה: אסטרטגיה, שיווק, שימור וניהול לקוחות במשרד עורכי דין- עו"ד דודי זלמנוביץ', מנכ"ל חברת GLawBAL המתמחה בשיפור ביצועים, ייעוץ, מיזוגים והשמה בסקטור המשפטי.

15.5.12: בניית אתר אינטרנט למשרד עו"ד- עו"ד אבישי שרון, מנכ"ל GISight, חברה לבניית אתרי אינטרנט.

על כנסים והשתלמויות בחייו של עו"ד: איך להופיע, היכן להופיע- מר דני חרד, כלכלן ועיתונ
אי, בעלים של חברת DC Finance העוסקת בועידות כלכליות.

22.5.12: המפתח לאפקטיביות בניהול משרד עו"ד- עו"ד מייקל בן דוד, שופט פלילי צבאי, מאמן עסקי ומרצה למשפט בינלאומי.

תכנוני מס למשרדי עו"ד- עו"ד אריה ליבוביץ, משרד אריה ליבוביץ ושות'.

29.5.12: סדנה: שיווק ופרסומת בגבולות האתיקה- ד"ר לימור זר-גוטמן, ראש המרכז לאתיקה ואחריות מקצועית של עורכי דין ע"ש דיויד וינר.

פיתוח עסקי למשרדי עו"ד- סיכום- עו"ד זהר פישר, מנכ"ל משרד Robus, משרד ייעוץ אסטרטגי לתחום ה- Legal Marketing.

* לרישום להשתלמות הפיתוח העסקי באוניברסיטת בר אילן- הקליקו כאן למרכז למשפט מסחרי

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

מנהלי שיווק ופיתוח עסקי כסוכני שינוי

התקופה האחרונה אילצה את כולנו, בעל כורחנו, להשתנות. העולם המשפטי הנוטה לשמרנות ומתקשה בהטמעת שינויים, נאלץ גם הוא לבצע שינויים מרחקי לכת. אך לצד האתגר טמונה הזדמנות עבור תחום השיווק והפיתוח העסקי, בפרט בנקודת הזמן הנוכחית.

קרא עוד

פאנל: לחשוב גלובאלי – לפעול ברמה המקומית: על צמיחה ופיתוח עסקי

כנס הליגל מרקטינג הבינלאומי (Legal Marketing Association) נפתח בפאנל שהתמקד בתהליכים המתרחשים ברחבי העולם (בין היתר בשל משבר הקורונה), אך עסק גם בנושאי שיווק ופיתוח עסקי, וחשיבותו של מנהל השיווק והפיתוח העסקי בחיי היום-יום של פירמת עורכי-דין – ואין זה משנה מה גודלה.

קרא עוד