חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נפתח משרד הפיתוח העסקי למשרדי עו"ד הראשון בישראל

העיתונות הישראלית מדווחת על פתיחת משרד Robus. משרד Robus הינו משרד יעוץ המתמחה במתן שירותי Legal Marketing – פיתוח עסקי למשרדי עורכי-דין.

פוסט ראשון - רובוס

בארה"ב ובאירופה כבר הפך תחום ה- Legal Marketing לחלק בלתי נפרד מעולם משרדי עריכת הדין, ומשרדים זרים מובילים משתמשים בשירותים אלו כעניין שבשגרה על מנת לתפוס את הלקוח הבא ולשמר את הלקוחות הקיימים.

מוסיף מנהל משרד Robus, עו"ד זהר פישר, יועץ אסטרטגי-עסקי ועד לאחרונה מנהל הפיתוח העסקי של משרד גורניצקי ושות' במשך 4 שנים: "מדובר בתחום חדש ודינאמי הפועל מזה שנים רבות בחו"ל. תחום ייחודי הדורש היכרות עם מציאות העבודה היומיומית במשרדי עורכי דין בישראל, ומהווה נדבך חשוב בבידול משרד עורכי הדין, חיזוק המותג והרחבת הפעילות העסקית. התחום כולל, לדוגמה, את תחום מדריכי הדירוג המשפטיים, תחום בעל חשיבות עליונה למשרד עורכי דין מוביל שאינו מטופל כיאות כיום בידי גורם מקצועי".

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

Legal Spend – חסכון משפטי מבוקר ועד ערב

בעידן העסקים המשתנה והדינמי שבו אנו חיים, ניהול תקציבים וחיסכון הם שניים מתוך עמודי התווך של חברה מצליחה. תהליכי הניהול המתקדמים בעולם הכספי הם זווית הראיה של חברות מובילות, המבינות את החשיבות הגדולה של התנהלות כלכלית ויעילות בתהליכים.

קרא עוד