חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פאנל בכנס לשכת עורכי הדין השנתי: פיתוח עסקי לעורכי דין – מה עו"ד יש לדעת

הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין מתקיים זו השנה ה- 16 מתרחש באילת 3-7/4/2016. הכנס גדוש בהרצאות מרתקות, פאנלים מסעירים ושולחנות עגולים… אבל איך אפשר להעביר כנס שלם בלי פאנל Legal Marketing מסודר?

משרד Robus מבקש להזמינכם להשתתף בפאנל השיווק והפיתוח העסקי לעורכי דין, שיתקיים במסגרת הכנס השנתי. פאנל: פיתוח עסקי לעורכי דין – מה עו"ד יש לדעת? 

מתי: יום רביעי (6/4/2016), בין השעות 11:30 – 13:00

היכן: מלון רויאל ביץ', אולם 'אביב'

אודות הפאנל, בהרחבה: שוק עריכת הדין הישראלי מחזיק ב- 'שיא' מפוקפק – כמות עוה"ד הגבוה בעולם לנפש. בשוק בו מתקיימת תחרותיות עצומה על כמות מוגבלת של תיקים, בשוק בו פירמות גדולות מתעצמות ופותחות מחלקות נישה ומתחרות במשרדים קטנים יותר, בשוק בו שכר הטרחה יורד באופן קונסיסטנטי, בשוק בו הלקוחות הופכים מתוחכמים יותר ויודעים להתמקח על שכר טרחה.

כיצד יכול עורך דין עצמאי – ומשרד עורכי דין – לבדל עצמו מהיתר, במטרה להשיג לקוחות חדשים, ולשמר את הלקוחות הקיימים?

פאנל זה עוסק בנושא מהחשובים במסגרת הכנס השנתי, שבא לסייע לציבור עורכי הדין ולתת כלים מפי אנשי מקצוע ומומחים בתחומים השונים – נושאי בידול ומיתוג, פעילות ברשתות חברתיות, התמודדות מול תחרות, שימוש בתקשורת ויחסי-ציבור, כלי פרסום אפקטיביים, ואף הדרך לפתיחת שווקים חדשים למשרד (לרבות מעבר לים).

בואו מצוידים בכלי כתיבה ושאלות. אנחנו מחכים.

———————————————

המשתתפים בפאנל פיתוח עסקי לעורכי דין – מה עו"ד יש לדעת?

  • יו"ר המושב ומנחה: עו"ד זהר פישר, ראש משרד Robus, משרד ייעוץ לתחום הפיתוח העסקי לעו"ד
  • יו"ר משותף: עו"ד בנימין גרוסמן, ס. יו"ר מחוז ירושלים בלשכת עוה"ד, שותף במשרד עוה"ד קם ושות'
  • עו"ד נמרוד רוזנבלום, משרד עורכי דין אפשטיין רוזנבלום מעוז  (ERM)
  • עו"ד אדי סוברי, מנכ"ל אתר הפורומים המשפטיים LawForums
  • עו"ד צפנת דרורי, ראש מחלקת פיתוח עסקי ותקשורת, משרד עורכי דין גולדפרב זליגמן
  • עו"ד שירה שחם, מנהלת תחום פיתוח עסקי, KPMG
  • עו"ד סער סיקלאי, מנהל תחום הניו מדיה, לשכת עורכי הדין
  • עו"ד איתי ברק,משנה למנכ"ל מחלבות גד
  • מר דורון הרמן, ערוץ 10
  • גב' מור שמעוני, עיתון מעריב

———————————————

למעבר לחוברת הכנס המלאה – הקליקו כאןנתראה!

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

פאנל: לחשוב גלובאלי – לפעול ברמה המקומית: על צמיחה ופיתוח עסקי

כנס הליגל מרקטינג הבינלאומי (Legal Marketing Association) נפתח בפאנל שהתמקד בתהליכים המתרחשים ברחבי העולם (בין היתר בשל משבר הקורונה), אך עסק גם בנושאי שיווק ופיתוח עסקי, וחשיבותו של מנהל השיווק והפיתוח העסקי בחיי היום-יום של פירמת עורכי-דין – ואין זה משנה מה גודלה.

קרא עוד