חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ייעוץ אסטרטגי למשרדי עורכי-דין

מלבד העובדה שמדובר בבאזוורד שתמיד מרשים לזרוק לחלל החדר ללא קשר למי שיושב בו, 'אסטרטגיה' היא לא עניין של מה בכך. לבניית אסטרטגיה נכונה יש חשיבות עצומה להצלחת המשרד שלכם. 

עם כל הכבוד לקלישאה "תאמין בעצמך ואתה כבר בחצי הדרך", זה ממש לא מספיק. כדי להגיע לחצי הדרך – צריך גם מצפן. בשנים האחרונות פגשנו לא מעט עורכי דין מוכשרים, עם אמונה עצמית אדירה, חזון מרשים, רעיונות גדולים והמון המון רעב. ועדיין, לעיתים קרובות – את המצפן המדובר שיוודא עבורם שהם אכן בדרך הנכונה – ניתן למצוא רק מחוץ למשרד ולא בתוכו. 

כשזה נוגע לאסטרטגיה - הכל זה בצוות

צוות הייעוץ האסטרטגי של Robus גאה ללוות את הסקטור המשפטי בישראל, להוות מצפן עבור עשרות משרדי עורכי דין ולהעניק להם שירותי ייעוץ אסטרטגי וליווי תהליכי ליבה משמעותיים.

מיזוגים, פיצולים, התרחבות, תהליכים פיננסיים פנים-ארגוניים, ייעוץ להקמת מערכי שיווק ופיתוח עסקי, מחקר אסטרטגי, מחקרי שוק ולקוחות – את כל אלו ועוד נשמח לספק עבורכם ולהעלות יחד אתכם על דרך המלך שתוביל את המשרד כל הדרך לעבר עתיד מבטיח מתמיד.

בדיסקרטיות, עם רגישות גבוהה (לפחות ככה אומרים לנו), הודות לידע הרחב שהצטבר אצלנו בצוות הבכיר ובראייה של ה-Benchmarks של השוק המשפטי בישראל ומעבר לים – הצלחנו להוביל בשנים האחרונות כמה וכמה תהליכים אסטרטגיים משמעותיים שאת תוצאותיהם ניתן לראות על המשרדים המובילים בישראל.