רשתות חברתיות הינן מכפיל כוח לפעילותו השיווקית של משרד עורכי דין, ובעלות נמוכה. הגם שלא לכל משרד נחוץ פרופיל בכל הרשתות הקיימות, הניסיון מוכיח כי ברובם המכריע של המקרים ישנה לפחות רשת אחת הרלוונטית למשרד, ובדרך כלל – יותר מאחת. יצירת פרופיל ברשתות החברתיות מצריכה היכרות מוקדמת עם מאפייניה הייחודיים של כל רשת ורשת, ריכוז מאמץ ברשתות הרלוונטיות ועדכונן השוטף והתמידי.  

facebook

הרשת הפנאי הנפוצה והפופולארית ביותר בפער ניכר מהאחרות. רלוונטית לכלל המשרדים המבקשים לגייס כוח אדם איכותי לשורותיהם, בדגש על מתמחים ועורכי דין צעירים. כמו כן, רלוונטית למשרדים המלווים לקוחות המשתייכים למעמד הבינוני, בדגש על לקוחות מתחת לגיל 40.

Linkedin

רשת מקצועית פופולארית לענייני קריירה ועבודה. רלוונטית למשרדים העוסקים בתחום המסחרי, בדגש על תחומי הטכנולוגיה. כמו כן, רלוונטית למשרדים המלווים לקוחות מהמעמד הגבוה, בדגש על אנשי עסקים ויזמים מתחת לגיל 40.

twitter

רשת פנאי לעדכונים קצרים הפופולארית בצפון אמריקה, אירופה ורוב מדינות ה-BRICS. רלוונטית למשרדים בעלי קהל לקוחות זר ודובר אנגלית.

Google Plus

רשת פנאי בבעלותה ובהפעלתה של גוגל. איננה זוכה לפופולאריות רבה בישראל או מעבר לים. עם זאת, בהיותה מוצר של גוגל, נוכחות אקטיבית ב- Google+ מקדמת ומשפרת את הופעת המשרד במנוע החיפוש של גוגל.

רובוס מתמחה ביצירה וניהול שוטף של פרופילים בכלל הרשתות החברתיות הקיימות. שירותי המשרד כוללים ייעוץ לעורכי דין באשר לאסטרטגיית הרשתות החברתיות המתאימה עבורם, דרך בניית הפרופילים המתאימים באופן שיווקי ותכליתי, וכלה בניהולם השוטף והמתמשך באופן המקדם את מטרות המשרד.

קראו עוד על רשתות חברתיות בבלוג...