כולנו מכירים את ה-Rainmakers: אותם עורכי דין שנדמה כי תמיד יודעים לומר את המילה הנכונה, לשכנע ולגייס את הלקוח הבא.

האם כישרון זה הוא מולד או נרכש? לספרות המקצועית תשובה חד משמעית; אמנם, לא ניתן לייצר כריזמה וכושר שכנוע יש מאין, אך ניתן בהחלט להפוך ביצועים גרועים לבינוניים, ובינוניים לטובים. פעמים רבות, די בשינוי זה כדי לעשות את ההבדל בין לקוח המבקש את שירותכם, לבין לקוח המודה לכם בנימוס ופונה למתחרים.

רובוס חבר לחברות המובילות והידועות במשק בתחום השכנוע, המשא ומתן והמכירה, על מנת להעניק למשרדי עורכי דין סדנאות ייחודיות, בהתאמה אישית. הסדנאות מיועדות לדרג השותפים, ועוסקות בלימוד שיטות מוכחות לגיוס לקוחות פנים מול פנים. דגש מרכזי בסדנאות מושם על תרגול ויישום החומר בידי השותפים, ומתן משוב בזמן אמת על ביצועיהם.

הסדנאות מתמקדות בנקודות ההשפעה המרכזיות בתהליך גיוס הלקוח. בעזרתן ילמדו שותפי המשרד:

  • כיצד ליזום היכרויות ולייצר 'לידים' איכותיים בכנסים ובהשתלמויות
  • כיצד להציג את המשרד באפקטיביות ולהופכו למותג מנצח
  • כיצד להפוך לקוח מתעניין ללקוח משלם
  • כיצד לנהל פגישות גיוס ומכירה באופן היעיל ביותר

כלל הסדנאות נערכות במשרדי הלקוח, באווירה פתוחה וחיובית, ותכליתן – לרתום את שותפי המשרד למאמץ גיוס הלקוחות, תוך מתן כלים מוכחים בידיהם כדי לעשות כן.