סיכום כנס ה- Legal Marketing Association לשנת 2020

באוקטובר 2020 התקיים הכנס השנתי של ארגון ה-LMA  (ארגון הליגל מרקטינג הבינלאומי), כנס שלצוות חברת Robus היה את העונג לקחת בו חלק.

בשל משבר הקורונה, הכנס התקיים במתכונת של פאנלים מקוונים, והוא כלל 4 ימים מלאים שחולקו למספר נושאי משנה, כך שאלפי המשתתפים היה קל לנווט עצמם לפאנלים הרלוונטיים עבורם. הנושאים המרכזיים היו:

  • פיתוח עסקי
  • עסקים ועריכת דין
  • שירות לקוחות
  • תקשורת
  • ניהול שיווקי ומנהיגות
  • ניהול טכנולוגיה

מהו ארגון ה- Legal Marketing Association (או בקיצור ה- LMA)

ארגון ה-LMA פועל בארה”ב זה למעלה מ-30 שנה, ומטרתו יצירת פורום משותף הנותן הזדמנות לכל אנשי המקצוע העוסקים בשיווק, פיתוח עסקי, תקשורת ושירות לקוחות בשוק עריכת הדין – להתאגד יחד ולשתף ברעיונות, הצעות, וסיעור מוחות משותף.

למרות שמדובר בארגון אמריקאי, ההצטרפות לארגון פתוחה גם לקהל בינלאומי, והארגון מונה כיום באופן ישיר למעלה מ- 4,000 חברים מארה”ב ומרחבי העולם.

המטרות העיקריות של ארגון הליגל מרקטינג הבינלאומי (ה- LMA) הן לספק לחבריה מידע מעשיר במגוון רחב של נושאים שיעניק להם את הכלים לצמוח באופן מקצועי ואישי, על ידי פורום הסגור לאנשי מקצוע בתחום בכדי לייצר שיח, להיוועץ אחד עם השני ולשתף ולהחליף רעיונות.

הארגון מפעיל וועידות וכנסים ברמה האזורית ברחבי ארה”ב וכנס שנתי עבור כלל חברי הארגון בו דנים בנושאים החמים והרלוונטיים ביותר בעולם הליגל מרקטינג (Legal Marketing). בנוסף, מפעיל הארגון וובינרים מקצועיים, מפרסם מאמרים ומהווה פלטפורמה מצוינת לנטוורקינג.

מתעניינים בתחום? מוזמנים לאתר הרשמי של הארגון

על מנהיגות בעולם הליגל מרקטינג

במסגרת הכנס, הוקדש פאנל ייחודי בנושא מנהיגות בעולם הליגל מרקטינג, שבמהלכו הוסבר למשתתפים כיצד ניתן להגביר את המעורבות בארגון ה- LMA, מה החשיבות למעורבות בעולם הליגל מרקטינג, ומה הם ‘דרכי הכניסה’ הנכונות למעורבות בארגון.

הפאנל הובל ע”י טיפאני ב. זיגלר, מנהלת פיתוח עסקי של משרד עורכי דין בינלאומי המוביל Alston & Bird ועל ידי נטלי דאום, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי של משרד עורכי הדין Dickinson Wright – לשתיהן רזומה מרשים וניסיון עשיר ורב בתחום הליגל מרקטינג – והן לא היססו לשתף בחווייתן האישית כמנהיגות עבר ב-LMA.

הטיפים והמידע שהועברו במסגרת הפאנל תקפים לכל עולם הליגל מרקטינג ולכל העוסקים בתחום. הנה כמה תובנות וטיפים למנהיגות בתחום הליגל מרקטינג ולמה כדאי להגדיל מעורבות בארגון ה-LMA:

  • מה ניתן ללמוד ממנהיגות ב-LMA ואיזה כלים ניתן לקחת ממעורבות בפעילות ליגל מרקטינג

מעורבות בארגון ה- Legal Marketing יכולה לתרום לפיתוח כישורים מגוונים כגון דיבור מול קהל, ניהול משברים, ניהול קונפליקטים, שיפור כישורי כתיבה וכישורי אלתור. נטלי דאום, אשר עבדה עבור ה-LMA במסגרת תפקיד מפתח, ציינה שעבודתה בארגון ליגל מרקטינג תרם לידע שלה בתחום וסייע בפיתוח כישורי המנהיגות שלה לקראת משרתה הנוכחית באחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בארה”ב.

  • כיצד מעורבות ב-LMA (או בכל פעילות של ליגל מרקטינג) יכולה לתרום לפיתוח וקידום הקריירה

מכיוון שמדובר בתחום שיש לו שוק בכל רחבי העולם, מעורבות בארגון או בכל פעילות ליגל מרקטינג יכולה לפתוח דלתות בתחומים מגוונים ובמקומות רבים. פעילות ומעורבות מסוג זה מרחיבה את רשת הקשרים שמייצרים עם קולגות ושותפים בתחום מכל רחבי העולם, מייצרת הזדמנויות רבות למינגלינג ולכן בעלת פוטנציאל לפתח קשרים עסקיים ושיתופי פעולה בתחום שיכולים לתרום לכם וללקוחותיכם.

  • תפקידים ב-LMA, ותהליך הגשת מועמדות ברמה המקומית והבינלאומית

כאמור, מדובר בארגון אמריקאי שפועל בארה”ב, אך חברים בארגון אנשי ליגל מרקטינג מרחבי העולם. נטלי וטיפאני המליצו להשתתף בוועדות והכנסים השונים בתחום הליגל מרקטינג ולקחת פעילות אקטיבית במיזמים בתחום בשוק המקומי ובשוק הבינלאומי במידה ואפשר.

לסיכום

הכנס השנתי של ה- Legal Marketing Association היה מעשיר ביותר, מיטב אנשי המקצוע לקחו בו חלק וניתן ללמוד ממנו לקחים רבים. מוזמנים לראות כיצד אתם יכולים להגביר את המעורבות שלכם בארגון ה-LMA – הדבר יכול לסייע לפיתוח וחיזוק הקריירה המקצועית שלכם בתחום.

מוזמנים לבלוג משרד רובוס על מנת לראות פוסטים נוספים בנושא כנס ה- LMA – קישור.