חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתר אינטרנט למשרד עו"ד- יש גם מתנות בחינם‏

פתחתם משרד עו"ד, חשבתם על לוגו, על דף פירמה, אפילו שכרתם משרד, וכעת הגיע הזמן לתעודת זהות דיגיטאלית- אתר האינטרנט החדש והנוצץ של משרד עוה"ד שלכם.

קיבלתם המלצות, סקרתם הצעות מחיר, והלכתם על ההצעה הזולה, המנצנצת, עם הניסיון הרב והדוגמאות למכביר. נפלא. השאלה היא, האם אתם יודעים מהי המערכת עליה ייבנה האתר שלכם ?

קיימות היום שלל מערכות בשוק מפתחי האינטרנט, ויש חשיבות גדולה לסוג המערכת עליה יפותח אתר האינטרנט שלכם. לא רק מבחינה חיצונית (זה תלוי יותר במעצב מוכשר), אלא בעיקר מבחינת האפשרויות הגלומות במערכת, והאלמנטים שתטמיעו באתר שלכם בעתיד הקרוב או הרחוק. וכאשר מבקשים להמליץ על מערכת לבניית אתר אינטרנט למשרד עו"ד, ראוי להמליץ על מערכת WordPress.

כמה מילים למי שלא מכיר. מערכת WordPress (קישור- http://wordpress.org/) היא מערכת לבניית אתרי אינטרנט בעלת קוד פתוח, מדובר במערכת ורסטילית מאוד, קלה לשימוש, ובעלת אלפי פלטפורמות ותוספות, ואחרון חביב (וראשון במעלה לחלק מאיתנו)- מדובר במערכת ללא עלות. ראוי גם להכנס לאתר בעברית של המערכת (קישור- http://he.wordpress.org/).

אם כך, מדוע להקפיד אל מול החברה שבונה לכם את האתר, לגבי המערכת עליה 'ירוץ' האתר שלכם ? הנה כמה עקרונות חשובים-

  • בעלות– בעולם בו זכויות היוצרים וזכויות הקניין הם בסיס לביצוע פעילויות ברשת, מערכת WordPress עליה תבנה את האתר שייכת לך, ואין סכנה שאתר האינטרנט שלך יילקח כ- 'בן ערובה' בשל תביעת זכויות יוצרים לגבי המערכת.
  • קלות השימוש– על מנת ליצור אתר אינטרנט שיכלול עמודים וחלקים שונים, בלוג, גלריה ועוד, אין בעצם צורך ברקע של תכנות. מעבר לכך, ניתן לנהל את כל המערכת והידע מנקודה אחת. אלמנט זה חוסך מצב בו יש להמתין ימים ושבועות לחברת האינטרנט, על מנת שתוכל לסיים את פיתוח האתר. תוכלו להכניס עדכונים בזמן-אמת, ללא המתנה כלל.
  • רשתות חברתיות– למערכת WordPress יש קהילה גדולה מאוד של מפתחים שמספקים תמיכה יוצאת מגדר הרגיל בתוספות ומודולים שמתממשקים עם הרשתות החברתיות השונות.
  • ללא עלות– כבר הוזכר כי מדובר במערכת ללא עלות ? העלויות היחידות הן רכישת דומיין (עשרות שקלים בשנה בלבד) ושרת. אין זה אומר שמומלץ להמנע משכירת שירותיה של חברת אינטרנט שתהפוך את המערכת לאתר פועל ויציב, אולם השליטה וההבנה שלכם במערכת- תהיה גדולה, ויהיה קשה הרבה יותר לדרוש מכם מאות שקלים לשעה בעבור נושאים שבפועל, לא כרוכים בידע אלא בהבנה בסיסית של המערכת.

אז כיצד מתחילים ?

קודם כל, ראוי להשתמש בחברת תכנות שתתאים לכם את המערכת, כולל שלל המודולים השונים, העיצוב וכו'. במידה ואתם בעלי יכולת טכנית בסיסית +, ובמידה ואתם זקוקים לאתר בסיסי לבינתיים, הדרך פשוטה-

1) רכישת דומיין מתאים לאתר עוה"ד שלכם, ומציאת שרת מהימן.

2) הורדה של מערכת WordPress, בחירת נושא מרכזי / מערכת גראפית שתתאים לאתר שלכם (אגב, יש כמה מודולים גראפיים שכבר מותאמים למשרד עו"ד).

3) זה הזמן להתחיל להכניס את עמודי התוכן למערכת. לא לשכוח להכניס את העמודים הבסיסיים לאתר משרד עוה"ד- (1) קו"ח של עוה"ד (2) תחומי העיסוק השונים (3) צור קשר.

ראוי לציין, כי החיבור של מערכת WordPress למנועי החיפוש הינו חיבור אמיץ, שמסייע למנועי חיפוש לאתר את המילים החשובות ביותר באתר שלכם, ולמנף אתכם מעלה ברשימת התוצאות.

עולם האינטרנט של משרדי עו"ד הוא עולם מגוון ורחב, משרדים גדולים ו/או משרדי בוטיק המבקשים ליצור התבלדלות ברשת ואתר אינטרנט יוצא דופן, לא ימצאו מבוקשם כאן. אולי משרדים המבקשים ליצור ת.ז. מכובדת ברשת ובעלות סבירה, ראוי כי ישתמשו במערכת זו, ואולי בסיוע קל של מי שמבין מעט יותר מהם במערכת.

מערכת WordPress יודעת להשביע רצון של משרדי עו"ד בכל גודל וסוג, תוך התאמה של אחד מאלפי המודולים והתוספות החינמיות שיש למערכת זו, החל משליחת ניוזלטר, דרך בלוגים, וכלה ב- Templates של מסמכים.

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

רשתות משפטיות – לא טוב היות משרד עו"ד לבדו

מעשה בלקוח פוטנציאלי אחד שיש בו המון עבודה משפטית – צרות מהתחום המנהלי, צרות מהתחום המסחרי ועוד קצת צרות שדורשות התערבות ליטיגטורית דחופה. הפלא ופלא – גם עורך הדין שמולו הוא כל-כך רב גוני, שיש בידי משרדו את כל הכישורים והידע הנ"ל – מחלקה לכל תחום. כמה כיף והרמוני.

קרא עוד