חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דירוג תחום ההגבלים העסקיים GCR לשנת 2018

Image result for GCR MAGAZINE logoכמידי שנה פרסם מדריך הדירוג הבינלאומי (GCR) את הדירוג השנתי שלו לגבי של משרדי עורכי הדין המובילים מסביב לעולם בתחום ההגבלים העסקיים.

נציגי מדריך GCR (ראשי תיבות של Global Competition Review) ערכו במהלך השנה מחקר מקיף ומעמיק בנוגע לפעילותם של משרדי עורכי הדין השונים, ולאחר ניתוח משוקלל של נתונים איכותניים וכמותיים הם מציגים את הדירוג המחולק לשלוש קטגוריות (Highly Recommended, Elite ו- Recommended).

מעניין לציין כי השנה לא נרשמו שינויים כלשהם באף אחת מהקבוצות. להלן דירוג GCR 100 עבור שנת 2018 – לצד טקסט ספציפי לכל אחד מהמשרדים:

קבוצת הדירוג הראשונה: קטגוריית ״Elite״

  • אגמון ושות', רוזנברג הכהן ושות'
  • פישר בכר חן וול אוריון ושות'
  • תדמור ושות' פרופ' יובל לוי ושות'
  • וינשטוק זקלר ושות'

אגמון ושות', רוזנברג הכהן ושות' המדריך מציין את שמו של מייסד המשרד, עו"ד צבי אגמון, כעורך דין בולט בתחום, המוביל את מחלקת ההגבלים העסקיים לצד השותפה הילה פלג. המדריך מציין את גדילתה של המחלקה מאז 2016 ע"י הצטרפותם של שותפים ועו"ד נוספים.

המדריך מציין את הייעוץ בתחום ההגבלים העסקיים שמעניק המשרד לחברת שופרסל, בין היתר בנוגע למיזוגה עם ניו-פארם, כמו גם את השירותים שהעניקה בנוגע לעסקת Essilor/Luxottica ונסיונה של סלקום לרכוש את גולן טלקום.

פישר בכר חן וול אוריון ושות' המדריך מציין את מגוון השירותים שמעניק המשרד במסגרת המחלקה להגבלים עסקיים, המונה 4 שותפים ו-11 עו"ד, החל מייצוג בפני הרשות להגבלים עסקיים וכלה בליטיגציה אזרחית ופלילית.

המדריך מציין את פעילות המחלקה במגוון תביעות ייצוגיות בין ביתר בתיאום מחירי המשאיות בו הואשמו רנו וולוו, ובתיק החשוב של חברת "הנתיב המהיר" נגד גוגל ו-Waze המיוצגים ע"י המחלקה. כמו כן מציין המדריך לקוחות נוספים של המשרד דוגמת דלק, תנובה, בזק ובנק דיסקונט.

תדמור ושות' פרופ' יובל לוי ושות' המדריך מדגיש את עובדת היותם של ארבעת שותפי המחלקה מנהלים ברשות להגבלים עסקיים בעבר אליהם הצטרף השנה שותף חמישי. בנוסף, מציין הדירוג את מייסד המשרד, עו"ד דוד תדמור, כאחד ממומחי ההגבלים העסקיים המובילים הארץ.

בין לקוחות המשרד, מונה המדריך את הייצוג של שני הצדדים במיזוג שנעשה השנה בין Maersk Line ו- Hamburg Sud. כמו כן מצוינים לאומי קארט וסימנס כלקוחות המשרד.

וינשטוק זקלר ושות' המדריך מדגיש את מומחיותו של המשרד בניהול תיקי ליטיגציה מורכבים הן במישור המנהלי והן במישור הפלילי, ומציין את השותפים עו"ד ניב זקלר, עו"ד ערן זך ועו"ד עופר ארגוב.

השנה ליווה המשרד את חברת LG בתובענה הייצוגית בהאשמה כי תיאמה מחירי כוננים אופטיים, כמו גם את כאל ישראל וקבוצת שטראוס. בנוסף ייצגה המחלקה את Central Bottling Company האחראית על פעילתה של קוקה-קולה בישראל, סופר-פארם, מאפיות אנג'ל ו- E&M Computing.

קבוצת הדירוג השנייה: קטגוריית ״Highly Recommended״

  • מ. פירון ושות׳
  • מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות'
  • ש. הורוביץ ושות'

מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות' המדריך מציין כי שנה לאחר עזיבתה של עו"ד מיכל הלפרין לטובת תפקיד הממונה על ההגבלים העסקיים, הצליחה המחלקה להתאקלם ועו"ד ניבה ברג לבנת מובילה את המחלקה כשותפה יחידה ובסיוען של השותפות עו"ד חגית אברהמי ועו"ד דנה יגור מהמחלקה המסחרית.

המשרד ייעץ לבאייר ישראל במיזוג עם Monsanto, שקיבלו את האישור המיוחל מהר יותר מאשר ברוב 30 המדינות האחרות שבחנו גם כן את העסקה. כמו כן ייצג המשרד את יינות ביתן, חברת המשאיות MAN ו- Analog Devices.

ש. הורוביץ ושות' מחלקת ההגבלים העסקיים של המשרד הינה אחת מהוותיקות בארץ, ומובלת בידי עו"ד חגי דורון. עו"ד יהושע חורש ועו"ד גיתית לוין גרינברג ושותפים נוספים מרכיבים את המחלקה שבנוסף להגבלים עסקיים עוסקת בין היתר גם בעבירות צווארון לבן.

המחלקה ייצגה את טבע בבקשות המיזוג של Mylan, Allergan ו- Fresenius. כמו כן ייצגה המחלקה את Procter & Gamble במכירת החטיבה של סוללות דורסל. בנוסף, מייצג המשרד את General Electric, Sharp, British Airways, Danfoss, Hitachi ואחרים.

קבוצת דירוג השלישית: קטגוריית ״Recommended״

  • אשל אשלגי רוזנט
  • הרצוג פוקס נאמן
  • לפידות מלכיאור אברמוביץ' ושות'
  • יגאל ארנון ושות'

אשל אשלגי רוזנט המחלקה בראשות עו"ד גל רוזנט ייצגה אינטל ברכישת מוביליי. כמו כן, מייצג המשרד את חברת החשמל הן בכובעה כתובעת אזרחית והן כנתבעת ייצוגית בסוגיית המסדרי מתח מבודדי גז. כמו כן מייצג המשרד את מכבי שירותי בריאות, קבוצת בר ועוד.

הרצוג פוקס נאמן המדריך מציין שהמחלקה הצעירה של המשרד מתחילה להטביע את חותמה בתחום. עו"ד טליה סולומון מובילה את המחלקה לצד חמישה עו"ד בכירים נוספים. המשרד מייעץ לחברת החשמל בענייני המונופול ולנמל אשדוד בנוגע לקביעה בדבר ניצול מעמדה לרעה. כמו כן ייצגה המחלקה את Monsanto במיזוג עם באייר ישראל, מאפיית דוידוביץ' ואחרים.

לפידות מלכיאור אברמוביץ' ושות' המדריך מציין את המחלקה בראשותו של עו"ד זיו אברמוביץ', לשעבר מנהל מחלקת האכיפה של הרשות להגבלים עסקיים, כקטנה ואפקטיבית. המשרד ייצג את לוינגר אחזקות ברכישת דג-סוף. כמו כן ייעצה המחלקה לצד שלישי בעסקת Metro-Motor/SAMLAT. בין לקוחות המשרד המדריך מונה את קוקה-קולה, טמפו, לידור כימיקלים ועוד.

יגאל ארנון ושות' המדריך מציין את ראש המחלקה עו"ד רונית אמיר-יניב, ואת עו"ד שני רפפורט אשר יחד עם שבעה עו"ד נספים מרכיבים את המחלקה לצד מחלקת ליטיגציה העוסקת במספר גדול של תובענות ייצוגיות. המשרד ליווה את אינטל בהליך רכישת מוביליי, ואת חברת Mexichem ברכישת חברת נטפים. כמו כן מייצגת המחלקה את קבוצת מינרב ואת נמל אשדוד.

לדירוג המלא של מדריך GCR, מוזמנים להיכנס לאתר: https://globalcompetitionreview.com/

  • משרד Robus הינו משרד הליגל מרקטינג המוביל בישראל, ובו מחלקה ייעודית העוסקת בסיוע למשרדי עו"ד בתהליכי ביצוע הגשות למדריכי הדירוג – ישראלים וזרים גם יחד. לפרטים נוספים: office@robus.co.il

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

סיקור דירוג ליגל 500 לשנת 2020

שנה נוספת חלפה במדריך הדירוג הבינלאומי המוביל בעולם, ואנו שמחים להציג בפניכם את ניתוח הדירוג המלא של שלל הנישות במדריך הדירוג Legal 500 – לדעת רבים, מדריך הדירוג המשפטי המוביל והמעודכן בעולם המפרסם תחת תחומי העיסוק השונים את דירוג משרדי עריכת דין בעשרות מדינות ברחבי העולם, לרבות בישראל.

קרא עוד