חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המחלקה הבינלאומית

תקראו לזה Wake Up Call, תקראו לזה זריקת מוטיבציה, תקראו לזה איך שבא לכם. אנחנו פה כדי להזכיר דבר אחד: גם כשהמשרד שלכם על הגל, גם כשהעובדים מאושרים מתמיד ואתם מחזיקים ברשימת לקוחות מפוארת שלא הייתה מביישת את הארווי ספקטור בכבודו ובעצמו (ראיתם Suits, כן?) – אפשר וצריך לשאוף גבוה יותר.

בדיוק בשביל זה – הקמנו את המחלקה הבינלאומית של Robus. 

בשנים האחרונות אנחנו זוכים ללוות משרדי עורכי דין ישראלים שמיצו את הזירה הלוקאלית ומעוניינים לשאוף אוויר פסגות, להגיע ללקוחות בינלאומיים ולקבל שכר טירחה נוצץ גם בדולרים או ביורו. 

מטבע הדברים – צעד ענק שכזה טומן בתוכו לא מעט אתגרים חדשים ולא מוכרים: הבדלי תרבות, כללי משחק שפתאום משתנים, רשת קשרים חדשה ולא מוכרת ועוד. 

הליווי של המחלקה הבינלאומית שלנו יספק לכם כל מה שתצטרכו לדעת כדי להפוך לשחקן משמעותי שקהילת המשפט הבינלאומית לא תוכל להתעלם ממנו.

אנחנו נמצאים בקשר יומיומי עם עשרות לשכות עו"ד וארגונים מסביב לעולם, ועם מאות (!) של משרדי עו"ד ברחבי הגלובוס (שרבים מהם הביעו לא פעם עניין בהרחבת הפעילות לישראל). 

נשמח להכיר לכם כנסים בינלאומיים ששווה להיות בהם, ליזום עבורכם כנסים וסמינרים מקצועיים, ליצור לכם נוכחות בועטת ברשתות החברתיות ולהכיר לכם את כל ה-WHO'S & WHO'S מעבר לים. 

ויש גם קבלות כמובן…

המחלקה הבינלאומית של Robus עומדת מאחורי שני הכנסים הבינלאומיים הגדולים ביותר בסקטור המשפטי, אירועים המושכים אליהם מאות (!) משתתפים מהארץ ומהעולם, לרבות בכירי עולם המשפט, יועצים משפטיים מהשורה הראשונה, ומובילי דעת קהל בעולם המשפטי: כנס משרדי עוה"ד הזרים של ישראל – Israel’s foreign law firms’ conference, ושבוע הבוררות השנתי של תל אביב – Tel Aviv arbitration week.

אנחנו גם אלו שיזמנו את אינדקס משרדי עורכי הדין הזרים המתקיים בשיתוף פעולה עם מדריך הדירוג הישראלי Dun’s 100 (מבית D&B) ועם העיתונות הכלכלית (קישור), ואחראית לאינספור כנסים ואירועים – הן במסגרת עצמאית והן במסגרת לשכת רואי-חשבון, לשכת עורכי הדין ועוד.

כל אלו, ועוד עשרות כנסים בשיתוף לשכות עורכי הדין ורואי החשבון, הופכים את המחלקה הבינלאומית של Robus לנקודת זינוק שהיא לא פחות מחובה לכל משרד שלוטש עיניים אל מעבר לים.

מוזמנים לבקר אותנו ברשתות החברתיות: