חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ערב עיון- עורכי דין בעידן הפייסבוק

ועד מחוז תל אביב והמרכזמשרד Robus גאה ושמח לקחת חלק בערב עיון ייחודי שמתבצע במחוז תל-אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין: עורכי דין בעידן ה-Facebook – השתלבות עורכי דין באינטרנט וברשתות החברתיות. לעמוד ההשתלמות יש להקליק כאן.

תוכן ערב העיון: ערב העיון יעניק לעורכי הדין את הידע הנדרש בהתנהלות באינטרנט וברשתות החברתיות, על מנת לקדם את מעמדם ועסקיהם. מהפכת האינטרנט והרשתות החברתיות יצרה במקביל לעולם הפיסי עולם וירטואלי אשר בו מתקיימת פעילות עסקית ערה בכל התחומים.

מובן מאליו שגם קהל היעד הפוטנציאלי של עורכי הדין נוכח ברשת ומצפה לקבל שירות משפטי יעיל גם דרך אפיק זה. עובדה זו מחייבת את עורכי הדין לקיים ברשת נוכחות פעילה ומושכלת ובמקביל גם יוצרת הזדמנות עסקית מצוינת למינוף ולקידום.

בערב עיון זה נסקור את הזירות השונות ברשת בהן עורכי דין יכולים לקיים כיום נוכחות אפקטיבית ונציג את היתרונות וההזדמנויות שנפתחו בפני עורכי הדין למנף ולקדם את עסקיהם ברשת. הואיל ולצד ההזדמנות העסקית ברשת ישנו גם סיכון, ומעורכי הדין נדרשת התנהלות זהירה במיוחד השומרת על האתיקה וכבוד המקצוע ועל האינטרסים השונים של הלקו, נערוך היכרות עם הסיכונים שיש לקחת בחשבון כאשר פועלים ברשת ונלמד כיצד להיזהר ולהימנע מנזקים מיותרים.


מנחה
:
עו"ד סער סיקלאי, מנהל תחום המדיה החברתית והרשתות, מחוז תל-אביב והמרכז

תוכנית:

16:45 – 17:00    התכנסות וכיבוד קל

17:00 – 17:05    דברי ברכה, עו"ד אפי נוה, יו"ר מחוז תל אביב והמרכז

17:05 – 18:15    השתלבות עורכי דין במדיה החברתית וברשתות החברתיות, עו"ד סער סיקלאי, מנהל תחום המדיה החברתית והרשתות, מחוז ת"א והמרכז

18:15 – 18:30    הפסקה וכיבוד קל

18:30 – 19:15    עורכי דין וגוגל – כל מה שעו"ד צריך לדעת על קידום ממומן וקידום אתרים ופרסום אפקטיבי במנועי החיפוש באינטרנט, עו"ד אדי סוברי, מנכ"ל אתר הפורומים המשפטיים ועורך הבלוג "עורך דין ברשת"

19:15 – 20:15    פאנל בלוגרים מעולם המשפט: "חיים ברשת" – על ההבדלים בין אתר לבלוג, מדוע עורך דין צריך בלוג, איך נזהרים ברשת, על מה מדברים ועם מי

מנחה: עו"ד זהר פישר, מנכ"ל ובעלים של Robus – Legal Marketing, שירותי ייעוץ אסטרטגי ופיתוח עסקי למשרדי עורכי דין

משתתפים:

  • עו"ד תומר בכר, בלוגר ופעיל ברשתות חברתיות
  • עו"ד מירה-בל גזית, שיווק ופתוח עסקי, שבלת ושות'
  • עו"ד ניר גולן, עורך הבלוג "אסטרטגיה ומשפט"
  • עו"ד יורם ליכטנשטיין, מתמחה בדיני אינטרנט וקניין רוחני

מתי: 8/5/2012, יום שלישי, 16:45 – 20:15

 

היכן: בית הפרקליט, דניאל פריש 10, תל אביב

 

להרשמה: לעמוד ההשתלמות יש להקליק כאן.

עורכי דין בעידן ה-‏Facebook‏ - השתלבות עורכי דין באינטרנט וברשתות החברתיות‏

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

מגמות בליגל מרקטינג – Let's catch up

עורכי-דין שהמונח ליגל מרקטינג (Legal Marketing) זר להם? בוקר טוב, שנת 2023 התקשרה. בעידן של היום ובעיקר על רקע הצפת הסקטור המשפטי, שיווק הוא חלק בלתי-נפרד מעבודתו של משרדי עורכי דין. על אף שזה עשוי להרתיע, אנחנו ממליצים שתניחו את החששות בצד, פתחו את הראש, וקחו כמה דקות לקרוא על המגמות האחרונות בתחום הליגל מרקטינג.

קרא עוד