חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שינויים באחד ממדריכי הדירוג המשפטיים המובילים בעולם – ליגל 500

legal 500 newמדריך הדירוג Legal 500 הינו מדריך הדירוג המשפטי הגדול בעולם אשר פועל קרוב ל- 30 שנה, סוקר ומדרג משרדי עורכי-דין מרחבי העולם, תוך שהוא בוחן ומראיין מדי שנה עשרות אלפי לקוחות, עורכי-דין, יועצים משפטיים ועוד.

במהלך השנה האחרונה, עבר מדריך ליגל 500 מספר שינויים אשר מטרתם העיקרית הינה להקל על חיפוש המידע עבור הגולשים, וכן להפוך את השירותים המוצעים לנגישים יותר. ניתן לצפות בשינוי כבר בכניסה לדף הבית של האתר- קישור.

השינויים העיקריים עליהם נפרט מטה מיועדים עבור קהל המתעניינים בעולם המשפט החל מהלקוח הפרטי המבקש לאתר משרד עו"ד ראוי, דרך יועצים משפטיים פנים ארגוניים וכן עבור משרדי עורכי הדין אשר יכולים לקבל משוב על איכות פעילותם המשפטית.

1) אופן הצגת הדירוג אחד השינויים העיקרים אשר נעשו באתר החדש של המדריך הינו ברובריקת ה-"דירוגים", המציג כעת את המידע בצורה נגישה הרבה מאוד עבור מבקרי האתר. רובריקה זו מחולקת למדינות ובתוכן תחומי העיסוק המשפטיים השונים.

כל מדינה מכילה את עמוד הבית האישי שלה אשר מנוהל על ידי העורך הראשי. בעמוד הבית ניתן אף להתעדכן באופן שוטף בחדשות משפטיות.

לדוגמה – הנה עמוד הדירוג של מדינת ישראל: קישור.

2) פרופילי השותפים רובריקת ה "פרופילים" עברה שינוי גם כן. כיום מבקרי האתר יכולים להגיע בקלות יתרה לכל מידע הנוגע למשרד עורכי הדין בו הם מתעניינים. השינוי העיקרי בחלק זה נבע מבקשת הגולשים ליצירת One Stop Shop  המאגד את כלל המידע המשפטי הדרוש בנוגע למשרד עורכי הדין לגביו הם מתעניינים.

לדוגמה – הנה עמוד הפרופיל האישי של עו"ד Martin Lipton ממשרד Wachtell: קישור.

3) ייעוץ לחברות רובריקה שקיימת מזה זמן באתר המכונה "ייעוץ לתאגידים 100" עברה לעמוד נפרד ומתחילה לצבור מומנטום. חלק זה מיועד בעיקר עבור עורכי דין המשמשים כיועצים פנימיים לחברות וארגונים. בעמוד זה ניתן לקבל סקירה רחבה של מעל 400 היועצים הפנימיים המובילים בארה"ב, בריטניה ואמריקה הלטינית. במהלך החודשים הקרובים יצטרפו לרשימת הארצות גם מדינות אסיה ואפריקה וכן גרמניה.

קישור לעמוד Corporate Counsel 100: קישור.

legal 500 award4) פרסים קונספט חדש אשר מיועד בעיקר עבור קבוצות היועצים הפנימיים. רובריקת ה- "פרסים" מאפשרת לראות את המועמדים והמנצחים של שתי תחרויות (1) "היועצים הפנימיים הטובים ביותר" (2) "משרדי עורכי הדין הטובים ביותר".

המתחרים בקטגוריות אלו נבחרים מתוך 50,000 מועמדים. תחרויות אלו מתרחשת כיום בבריטניה ובארה"ב בלבד אך צפויות להתרחב ולהגיע בזמן הקרוב גם לגרמניה ולאמריקה הלטינית. הזוכים הגדולים מוזמנים לארוחת ערב ללא עלות אשר מהווה הזדמנות מצוינת להרחבת הקשרים האישיים בתחומם.

קישור לעמוד ה- 'פרסים' באתר ליגל 500 החדש: קישור.

5) תובנות לקוח (Client Insight) חלק חדש המופיע באתר המעודכן מכונה "תובנות הלקוח", מבוסס על מחקר חדש אשר מתמקד בתחומי עיסוק משפטיים ספציפיים ומטרתו להעלות את המודעות לנושאים משפטיים ספציפיים וכן לקדם את משרדי עורכי הדין אשר מספקים שירות בתחומים אלו. לאחרונה פרסמו בחלק זה נושאים כגון ליטיגציה בנקאית, קניין רוחני ועוד.

המחקר שנעשה על ידי מדריך Legal 500 מקודם באופן משמעותי באתר (אשר כולל מעל 4 מיליון משתמשים), באירועי השולחן העגול וכן במקומות נוספים. מחקרים אלו מאפשרים לעורכי הדין להגיע לקהל לקוחות רחב יותר וכן להגדיל את המוניטין של המשרד.

קישור לעמוד ב- Client insight באתר ליגל 500 החדש: קישור.

6) שולחנות עגולים (Round Tables) רובריקה חדשה זו של "שולחנות העגולים" הינה תחום חדש באתר הכולל תחתיו אירועים אשר מאורגנים על ידי מדריך Legal 500. מטרתם המוצהרת של אירועים אלו, הינה קידום, פרגון וסיוע למיתוגם של משרדי עו"ד שונים.

האירועים מיועדים הן עבור יועצים משפטים פנימיים והן עבור משרדי עורכי דין מובילים. אחד היתרונות הגדולים בשינוי זה, הינו הנגישות של התמלילים השונים אשר היו באירועי השולחן העגול לכלל קהל המבקרים באתר.

קישור לעמוד ה- Round Tables באתר ליגל 500 החדש: קישור.

לסיכום, אין ספק כי שינוים אלו יסייעו לגולשים באתר לאסוף מידע מעמיק יותר על עולם המשפט בכלל מדינות העולם לרבות ישראל, ולהעמיק חקור אודות משרדים, טרנדים ועוד. שינויים אלו ועוד רבים שיגיעו בהמשך, הולכים והופכים את מדריך הדירוג המשפטי Legal 500  לכלי משמעותי עוד יותר לשימוש עבור קהל עורכי הדין, יועצים משפטיים ולקוחות.

לפרטים נוספים – מוזמנים לפנות למשרדנו zohar@robus.co.il

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

סיקור מדריך הדירוג BDI לשנת 2021

מדריך הדירוג המשפטי הישראלי BDI סקר את שוק משרדי עורכי הדין גם השנה, וניתוח הדירוג המחולק ללא פחות מ- 43 תחומי עיסוק – לפניכם. כמה נושאים ששווה לתת עליהם את הדעת:

קרא עוד

ניתוח דירוג תחום המיסוי – מדריך הדירוג BDI לשנת 2019

תחום המיסוי הינו תחום בעל חסם חדירה גבוה יחסית, לא נראו שינויים רבים דבר המעיד על ביסוס מעמדם של המשרדים בפעילים בתחום. אחד השינויים הבולטים הינו הצטרפותו של משרד עורכי הדין יוסי אלישע קלדרון ושות' אל קבוצת העלית – ברכות!

קרא עוד