חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשתות חברתיות

אם אתה לא שם, אתה לא קיים.

אם השנה הייתה 2015 – כנראה שגם אנחנו כאנשי סושיאל היינו צורחים את המשפט הזה אל תוך המסך שלכם. זה עדיין נכון. אבל השנה היא 2023, ואנחנו מאמינים שהתפקיד של הרשתות החברתיות קצת יותר מורכב מזה. המשפט הנכון במקרה הזה הוא אם אתה כבר עושה סושיאל – עשה אותו טוב.

שימוש נכון ברשתות החברתיות מאפשר למשרד ליצור תוכן איכותי שיכול בין רגע להפוך לוויראלי ולהיחשף בפני אלפי גולשים, וכך להישאר בתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים שלהם וליהנות מתדמית נוצצת. 

אבל זה לא הכל. 

בשנים האחרונות הרשתות החברתיות, במיוחד למשרדי עורכי דין, הפכו לכלי החשוב ביותר למיתוג מעסיק. נו, אתם יודעים – צמד המילים הזה שהפך ל-Buzzword הכי חם של השנים האחרונות ולא רק בהייטק. 

משרדי עורכי דין שהשכילו להבין זאת בשנים האחרונות נהנו לא רק מהגדלת בסיס הלקוחות שלהם, אלא גם מביקוש עולה מצד סטודנטים להשתבץ להתמחות ולהיות חלק מהמשרד המדהים הזה שנחשפו אליו בכל פינה ברשת – ממש ככה. 

זה אולי נשמע קל, אבל לעשות את זה טוב דורש מיומנויות שלעורכי דין לא תמיד באות באופן טבעי. 

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

צוות הסושיאל של Robus חי את הטרנדים הרלוונטיים ברשת ומלווה בעשור האחרון משרדי עורכי דין בתוך המבוך הזה שנקרא 'רשתות חברתיות' ולא מפסיק להסתעף. העבודה שלנו תתחיל בהיכרות מעמיקה עם המשרד שלכם, ה-DNA והערכים המובילים אותו והאתגרים העסקיים כמובן. משם נבנה אסטרטגיית סושיאל מותאמת ונחליט באילו רשתות נרצה להתמקד, ולבסוף נתפור עבורכם מגוון תכנים שלא היו מביישים פרק דרמטי וסוער ב-Suits (או אלי מקביל, או הפרקליטים – תלוי באיזה עשור נולדתם 🙂 ).